Segítség a bankkártyás fizetéshez

Elakadtál a fizetésnél? Esetleg tudok segíteni, vagy csak meggondoltad magadat, vagy nem merted megadni a bankkártyád adatait? Ha nem így van, akkor olvass tovább!

Miért van biztonságban a bankkártyád?

Félsz megadni a bankkártyád adatait? Teljesen megértjük. Mi is nagyon vigyázunk arra, hogy kinek és hol adjuk meg. Ezért szeretnénk megnyugtatni.

A bankkártyád adatait mi nem kapjuk meg. Nem férünk hozzá sem a bankkártyád számhoz, sem a biztonsági kódodhoz. A fizetés a magyar webshopokban igen elterjedt írországi, a Stripe rendszerén keresztül történik.

Kik vagyunk mi?

Mi egy magyar kisvállalkozás (egyéni vállalkozók) vagyunk. Lia a spanyoltanár, Laci (én) pedig a marketinges, informatikus. Bármikor utolérhetsz minket, nem tűnünk el, a címünk és az adataink ott vannak az „Impresszum” oldalon.
Bármikor felhívhatsz telefonon, nem egy anonim külföldi oldalon vásárolsz.

A mi oldalaink az onlinespanyol.hu, az elmenyspanyol.hu és a spanyoltanar.hu oldalak. Évek óta tanítunk és többszáz tanulónk van, akik ezen a megbízható rendszeren keresztül fizetnek.

Segítségül írtam néhány okot és megoldást a kártyás fizetéshez:

  • Maestro kártyával nem tudsz fizetni. – A Maestro kártyát az előfizetéshez nem tudod használni. Kizárólag Mastercard, vagy Visa típusú kártyákat tudunk elfogadni.
  • Nem sikerült a fizetés, mert nem fejezted be a banki jóváhagyást. – A fizetés megerősítéséhez a kettős hitelesítés miatt, a bank egy megerősítést kér tőled a mobil alkalmazásodban.
  • Nem sikerült a fizetés, elutasított a rendszer (vagy nem működik a rendszer). – Néha ez is előfordul, hogy a banki fizetési szolgáltatás akadozik. Próbáld meg egy óra múlva, vagy holnap.
  • Biztosan van pénz a kártyádon? – Bocs, de volt már erre példa, hogy ezért nem sikerült valakinek a fizetés.
  • Engedélyezve van a kártyád az internetes vásárlásra? – Ha máskor is szoktál vele interneten vásárolni, akkor valószínűleg igen, de volt már arra is példa, hogy ennek ellenére fel kellett hívni a (vagy be kellett menni) a bankhoz, ezt megoldani.
  • Sajnos a bankok nem mindig vállalják fel a rendszerük akadozását. Volt olyan tanulónk, aki 3x hívta a bankját, mind a három alkalommal elutasították arra hivatkozva, hogy ők nem látnak semmi hibát, mégis a harmadik, már igen mérges telefonhívása után „csodák-csodájára” megjavult a rendszerük és lehetett a kártyával fizetni.

Mit tegyél, ha nem sikerült a fizetés?

A Spanyol Percek oldalunkra belépve (megadva az email címed és a jelszót), a „Fiókom” menüpont alatt találod a „Rendeléseim” almenüt. Itt látod a kiválasztott terméket és a „Fizetés” gombot. https://spanyolpercek.hu/fiokom/orders/
A „Fizetés„-re kattintva a pénztárnál találod magadat, ahol ismét megpróbálhatod a kártyával való fizetéssel.

Remélem, hogy tudtam segíteni!

Baráti üdvözlettel: Ofner László (Spanyol Percek technikai vezető)